faq:dlaczego_nie_moge_wykonac_platnosci_online

Dlaczego nie mogę wykonać płatności online

Czasami zdarza się, iż blokując wyskakujące okna w serwisach internetowych (np. wyskakujące reklamy), uniemożliwiamy tym samym wszelkiego rodzaju przekierowania do innych serwisów. Tak też dzieje się często w przypadku płatności online wykonywanych w aplikacji WebEWID.

Gdy przy próbie wykonania płatności, system nie przekierowuje nas na żadną stronę, powinniśmy zwrócić uwagę na powiadomienia, które przeglądarka nam wyświetla.


Mozilla Firefox:

- pojawienie się żółtego paska na górze informuje nas, że zablokowane są okienka wyskakujące.

- możemy zezwolić przeglądarce na wyświetlanie okienek dla tej witryny, naciskając przycisk “Opcje”, a następnie zezwolić na wykonywanie tej czynności.


- możemy również wejść do tych ustawień poprzez ikonkę umieszczoną przy adresie strony


Chrome


- w przeglądarce Chrome, gdy zablokowane są wyskakujące okienka, pojawia się ikonka z małym czerwonym krzyżykiem


- należy w nią kliknąć, a następnie zezwolić adresowi WebEWIDa na wyświetlanie wyskakujących okienek

faq/dlaczego_nie_moge_wykonac_platnosci_online.txt · Last modified: 2020/01/11 07:25 (external edit)

Page Tools