Dlaczego nie mogę wykonać płatności online

Czasami zdarza się, iż blokując wyskakujące okna w serwisach internetowych (np. wyskakujące reklamy), uniemożliwiamy tym samym wszelkiego rodzaju przekierowania do innych serwisów. Tak też dzieje się często w przypadku płatności online wykonywanych w aplikacji WebEWID.

Gdy przy próbie wykonania płatności, system nie przekierowuje nas na żadną stronę, powinniśmy zwrócić uwagę na powiadomienia, które przeglądarka nam wyświetla.


Mozilla Firefox:

Widok fragmentu okna przeglądarki z zaznaczonym na żółto komunikatem o zablokowanych wyskakujących okienkach - pojawienie się żółtego paska na górze informuje nas, że zablokowane są okienka wyskakujące.

Widok opcji zezwolenia na otwieranie wyskakujących okienek - możemy zezwolić przeglądarce na wyświetlanie okienek dla tej witryny, naciskając przycisk “Opcje”, a następnie zezwolić na wykonywanie tej czynności.


Widok fragmentu okna przeglądarki z zaznaczonym na czerwono miejscem wejścia do opcji zezwalania na otwieranie wyskakujących okienek - możemy również wejść do tych ustawień poprzez ikonkę umieszczoną przy adresie strony


Chrome


Widok fragmentu okna przeglądarki z zaznaczonym czerwoną strzałką miejscem pojawiania się informacji o zablokowanych wyskakujących okienkach - w przeglądarce Chrome, gdy zablokowane są wyskakujące okienka, pojawia się ikonka z małym czerwonym krzyżykiem


Widok okna ustawień blokowania wyskakujących okienek - należy w nią kliknąć, a następnie zezwolić adresowi WebEWIDa na wyświetlanie wyskakujących okienek