====== Jak mogę zmienić hasło swojego użytkownika ====== __Jeśli wpisaliśmy trzykrotnie złe hasło podczas logowania do WebEWIDa, wówczas hasło może zmienić nam tylko pracownik właściwego Ośrodka.__ Jeśli chcemy zmienić swoje hasło samodzielnie (jeszcze przed zablokowaniem), możemy wykonać następujące czynności: {{ :faq:logowanie1.png |Widok okna logowania z polem wpisywania nazwy użytkownika}} Pod hasłem pojawia się informacja o możliwości wykonania innych czynności, jeśli zapomnieliśmy danych do logowania. {{ :faq:logowanie2.png |Widok okna, w którym można wykonać reset hasła po wpisaniu nazwy użytkownika}} W tym oknie należy wpisać NAZWĘ swojego użytkownika ( czyli LOGIN do systemu EWID), aby wygenerować link resetujący hasło. Link ten zostanie wysłany na adres, który użytkownik podał przy zakładaniu konta do systemu EWID. {{ :faq:logowanie3.png |Widok okna z komunikatem o wysłaniu maila z linkiem resetującym hasło}} Jeśli użytkownik o podanej nazwie występuje w bazie danych miejsca, do którego próbujemy się zalogować oraz jeśli ma do swojego konta w systemie EWID przypisany adres e-mail, wówczas na ten adres zostanie wysłany link resetujący hasło. Następnie wystarczy odnaleźć ten e-mail w swojej skrzynce pocztowej (czasami wpada do folderu ze spamem, w zależności od ustawień konta pocztowego), kliknąć w link resetujący hasło. Zostanie wyświetlona strona umożliwiająca wprowadzenie nowego hasła. Należy pamiętać, że hasło musi mieć minimum 8 znaków, musi zawierać minimum jedną literę dużą i jedną małą oraz musi zawierać minimum jedną cyfrę lub znak specjalny. {{ faq:log01.png |Widok okna ustawiania nowego hasła}} ---- Hasło można również zmienić już po poprawnym zalogowaniu się do aplikacji. Wystarczy kliknąć w swój login w prawym górnym oknie aplikacji: {{ :faq:zdalnaportal1.png |Widok zielonego paska z białymi opcjami ustawień konta z możliwością zmiany hasła poprzez kliknięcie ikony białej klawiatury}} Zostanie wyświetlona lista menu, gdzie można pobrać program do pomocy zdalnej, wylogować się lub zmienić hasło. Opcja ta jest możliwa tylko jeśli znamy stare hasło. {{:faq:log.png|Widok okna nadania nowego hasła}}